Matchprogram
Matcherna börjar på fredag och pågår till söndag 1700. 4 lag har meddelat att de har svårt att kunna spela den 11/2 vilket inneburit att matchprogrammet blivit väldigt komprimerat och som vi arrangörer hoppas att samtliga lag har överseende med.
Matchresultat
Matchresultateten kommer direkt efter varje match att uppdateras via nätet
Resultaten kommer även att anslås i foajén samt på den tv som finns ovanför spelaringången. Förändringar kommer att meddelas via speakern samt anslås
Uppvärmning/träningsbollar
Det finns som bekant begränsade utrymmen för uppvärmning och exakt besked kommer att delges fredag den 11/2 till samtliga lag.
Varje lag ansvarar själva för sina egna uppvärmningsbollar och att det finns
Omklädningsrum/taggar
Varje lag kommer att tilldelas ett omklädningsrum samt ”tagg” för att ta sig in i omklädningsrummet. Utkvittering sker i speakerbåset som finns på långsidan i fotbollshallen. Ni ansvarar själva för att förvarar ”taggen” säkert samt att det är låst när ni inte är i omklädningsrummet. Ni ansvarar själva för att grovstäda i era omklädningsrum och sopsäckar m.m. kommer att läggas ut.
Cupregler
Kommer att anslås i varje omklädningsrum. Foajén samt att det finns här på hemisdan.
Försäljning
Kommer att ske i foajén där det finns varmkorv, varma mackor, smörgåsar, fikabröd frukt, dryck samt yoghurt m.m. Vi serverar allt laktosfritt, men fråga för säkerhetsskull!
Vi kommer att ha kaffemuggar med lock så att det är enkelt att ta med sig till fotbollshallen
Lotteri
Vi kommer att sälja lotter som finns att köpa vid försäljningsstället. Dragning sker direkt och priset för varje lott är 10:-. Vi räknar med 40 priser på ett lotteri på 200 lotter
Inträde
Publiken betalar inträde varje (ett inträde/dag) 20.-/dag samt att barn under 12 år går in gratis. Försöka att ha jämna pengar!
Cupgeneral
Är Per Lundgren och har telefonnummer 070-327 89 59, per.lundgren@rodang.se
Under själva cupen ansvarar sekretariatet för uppkomna frågor