Avgiften för deltagandet i HaboCupen består av två delar.
Lagavgift:800 kr perlag som betalas i samband med anmälan, samt en deltagaravgift (se nedan) som betalas per spelare/ledare.
Vid anmälan får ni ett bekräftelsemail med instruktioner om hur betalningen ska ske.
Från och med 2020 faktureras alla avgifter. Ni hittar fakturan när ni är inloggade på ert konto. Betalningstiden är 14 dagar.
För boende så är maxantalet 20st per boende.
Notera! Vi försöker givetvis så att alla lag som vill får möjlighet till övernattning, men paket A och B kan ta slut.
Samtliga boenden är i klassrum eller i sporthallar och är inom gångavstånd till matchområdet. I samtliga deltagarpaket ingår en runda minigolf under cupen.
Paket A:(2 nätter)800kr. (Ledare 600kr)
Ankomst fredag.Frukost- lunch - middag på lördagen, samt frukost - lunch på söndagen. Frukt ingår till måltiderna och kaffe till ledare.
Paket B:(1 natt)700kr (Ledare 500kr)
Ankomst lördag. Lunch - middag på lördagen, samt frukost - lunch på söndagen. Frukt ingår till måltiderna och kaffe till ledare.
Paket C: 200kr (Ledare 0kr)
Endast deltagaravgift. Ingen övernattning och inga måltider ingår.
Det finns möjlighet att lägga till matpaket för paket C.
Senast den 15 maj ska ni ha registrerat antalet ledare och spelare. Detta för att vi ska kunna planera boende och mat. Senast den 12 juni ska fakturan för deltagaravgiften vara betald.
Allergier och specialkost anmäls i cupmate.
OBS!! Skulle deltagarantalet i någon klass vara väldigt stor kan klassen stängas innan sista datumet. Skulle intresset vara lågt i någon klass kan klasser komma att slås ihop.
Välkomna med er anmälan.
Har ni frågor är ni välkomna att kontakta Habo IF på:
cup@haboif.se
Force Majeure
Om för arrangören oförutsedd eller annan omständighet över vilken arrangören ej råder inträffar, såsom exempelvis oväder eller olycka, och arrangemanget p g a detta måste ställas in alternativt avbrytas, kommer inte erlagda anmälnings- eller deltagaravgifter att återbetalas.