För er med boende paket.
Boende:
Boende sker på Prolympia (Folkborgsvägen 23, 603 80 Norrköping)
Incheck från kl 16 fredag 1/11
Allmän information om boendet
OBS! Inga nötter på skolan pga allergiker.
Skolan är skofri, vänligen respektera skogräns.
Skolan bemannas dygnet runt av minst två personer från IK Sleipner.
En mindre kiosk finns på skolan.
Minst en ledare ska bo tillsammans med laget på våra förläggningar och ansvarar för ordning samt har kontakt med cuparrangörerna vid behov.
Vi kan inte placera ut ett lag som inte betalat deltagaravgift.
Boende på skolan tar med sig egen madrass med maxbredd om 80 centimeter, detta på grund av utrymmesskäl.
Då dörrarna till klassrummen har en fönsterruta rekomenderar vi att man tar med ett lakan att hänga för dörren för att få mörkt.
Duschning sker på anläggningen after match, finns ej att tillgå för lagen på skolan. Det finns en dusch på skolan som endast är avsedd för ledare.
Incheckning:
Sker direkt vid ankomst till den skola där ni ska bo av en ansvarig ledare för laget som i samband med detta läser genom ordningsreglerna.
Incheckning på skola sker från och med klockan 16.00 på fredagen den 1/11.
Deltagarband: Vid incheckning erhålls deltagarband för varje betald spelare och ledare.
Ordningsregler:
Parkering vid boendet
Parkering är inte tillåtet vid skolan, utan sker vid SMHI parkering. Lagmedlemmar och väskor kan lämnas av vid skolans baksida. Se karta på parkeringsidan
ABSOLUT FÖRBJUDET ATT KÖRA IN PÅ SKOLGÅRDEN
Ingång till boendet
Sker vid skolans huvudentré på skolans framsida.
Grovstädning:
Alla boende på våra förläggningar är ansvariga för avslutande grovstädning av sitt/sina rum. Kontakta platschef för besiktning innan avfärd.
Tystnad:
Respektera utsatt tid för tystnad kl 22.00. Hänsyn ska tas till de som vill sova tidigare än 22:00.
Vid sjukdom/olycka:
I händelse av sjukdom eller olycksfall kontaktar Du plan- respektive förläggningsansvariga funktionärer.
Matsalen:
I matsalen ser varje lagledare till att laget uppträder lugnt och städat, respekterar köbildning, plockar bort disk mm. Alla i laget äter gemensamt.
Ersättningsskyldighet:
All åverkan på material och inredning ersätts av den som orsakat skadan, alternativt av ansvarig ledare.
Innan avfärd:
Besiktning av utförd städning sker innan avfärd och utcheckning.
Medverka till att alla uppträder prydligt och sportsligt mot övriga. Då ger Du Din idrott, förening och Ditt distrikt och land god PR och vi får möjlighet att ordna cupen även i framtiden.
VI UPPMANAR ALLA DELTAGARE OCH LEDARE ATT ALDRIG LÄMNA VÄRDEFULLA FÖREMÅL ELLER PENGAR KVAR PÅ SKOLAN!
Mat:
För er med måltidspaket (ingår i boendepaketet).
Frukost: Serveras i matsalen på skolan mellan ca 6 - 9.
Lunch: Serveras i matsalen på skolan mellan 11 - 14.
Middag: Serveras i matsalen på skolan mellan 17 - 20.
( Tiderna kan komma att korrigeras )
Kom ihåg att anmäla i god tid om ni har spelare som kräver specialkost, vi kommer att behöva stänga denna möjlighet redan i början av oktober.