Nytt starkt varumärke ansluter sig till The Beach Soccer

10 januari 2011

Idag så badar vi i sanden av glädje på The Beach. Vi har nämligen förstärkt med ett stark samarbetspartner, nämligen laget.se.

Samarbetet innebär bland annat att ni kommer se en tydlig laget.se-profilering på beachhallen. The Beach kommer marknadsföra vinterns beach soccer-turneringar ganska ambitiöst på hemsidor via laget.se.

 - Beachhallen och The Beach Soccer är en spännande samarbetspartner för laget.se! Deras turneringar uppfattas som moderna och ungdomliga vilket vi på laget.se också vill göra, säger Oskar Gustafsson som är marknadschef på laget.se.

Vi beach soccer-nördar på The Beach bugar och bockar och låter hälsa följande:

 - Vi kommer arbeta hårt för att öka kännedomen om The Beach Soccer och våra turneringar. Laget.se är som vi ser det en överlägsen marknadsföringskanal om man vill nå ut till idrottslag.

Vilka är då laget.se?

laget.se levererar gratis hemsidor till svensk idrott. Idag är laget.se den största hemsidan i Sverige för idrottslag med 47 000 registrerade lag och 466 600 anslutna spelare och ledare. Tjänsten är helt gratis att använda för hela föreningen, den är enkel att sköta och dessutom går det att skicka ut Gratis SMS till alla spelare, ledare och föräldrar.

 

 /adam@beachvolley.se

Bildtext: The Beach gillar laget.se och andra starka varumärken som väljer att samarbeta med oss.

 


Tillbaka